قهوهمطلب ارسالی ازselenajoon685
تدریس خصوصی ریاضی وفیزیک شیمی و حسابداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
آموزش هک کردن یاهو وفیس بوک
تاریخ : جمعه 12 بهمن 1391
بازدید : 344
نویسنده :

نشستم

تا آانجا كه نيامدي

خودم را ميهمان يك فنجان قهوه كردم

صبر ديرش شد

رفت!!!

اما هنوزم منتظرت بودم

قهوه هم چه ميزبان كم طاقتي ست

او هو رفت

ساعت ديرش شد!!!

تند تند دور خودش ميچرخيد

اما هنوزم منتظرت بودم

نگراني آمد

دلم سراغ بيقراري رو گرفت

فنجان قهوه باز هم آمد

و دلم ميخواست كه باز هم به بنشينم منتظر

اين بار گفتگو با فنجان قهوه طول كشيد

اما باز هم نيامدي

او رفت!!!

و من هنوزم منتظرت هستم

شايد فنجاني قهوه دوباره تنهاييم را پر كند

اما جاي خالي تو را

چه چيزي ميتواند پر كند؟؟؟

منتظرم

دير نكني!!!!!

براي هديه همان لبخند كافي ست!!!

شگفتا!!!وقتي بود نميديدم

آغاز كسي باش كه پايان تو باشد

منتظر باش اما معطل نشو

تحمل كن اما توقف نكن

قاطع باش اما لجبازي نكن

صريح باش اما گستاخ نباش

بگو آره اما نگو  حتما

بگو نه ولي نگو  ابدا

اين يعني همه چي باشي و هيچ نباشي

توي آسمون دنيا هركسي ستاره داره

چرا وقتي نوبت ماست آسمون جايي نداره

شگفتا!!! وقتي بود نمي ديدم

وقتي مي خواند نميشنيدم

وقتي ديدم كه نبود

وقتي شنيدم كه نخواند

نه نرو !!! صبر كن!!!!

قرارمان اين نبود!

بايد يك سكه بندازيم

اگر شير آمد ترديد نكن كه دوستت دارم

اگر خط امد:مطمئن باش دوستدارت هستم

صبر كن سكه بندازيم

اگر دوستت نداشتم

آن وقت برو!!!!!!!




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text1-> پاسخ به سوالای حسابداری شما
سامانم خیلی خوشحال میشم با انتقادات ونظرهاتون سایتمونو خوب و خوبتر کنیم. روز محشر دست به دامن ساقی زنم هر چه دارم میدهم تا بر عمر سیلی زنم روز محشر کار ما با فاطمه است نقش پیشانی ما یا فاطمه اس

محتوای سایت دوس داری چه نوع مطلبی باشه؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین پورتال اینترنتی فارسی زبانان و آدرس tabrizkids.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 392
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1




صداياب






br><

استخاره آنلاین با قرآن کریم


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دریافت کدهای مختلف وبلاگ

♥ چت روم♥

RSS

Powered By
loxblog.Com